lunes, 4 de febrero de 2013

Uns balls molt folklòrics!!!


Aquesta pràctica peso que va estar de les més divertides, per la temàtica en si i per la companya que ho realitzava, na Noelia. És una companya que jo m’estim molt i que penso que serà una gran docent, ja que es va preparar moltísim les classes i var ser molt dinàmica.

Varem començar per una petita història sobre el ball pagès, típic d’Eivissa, i les seves característiques. La veritat que em va sorprendre molt que darrere una ball hi hagués tanta història i tants d’elements que desconeixia.

Una vegada realitzades les explicacions, vàrem començar a seguir les instruccions de na Noelia i tocava posar en pràctica alguns balls típics. Va estar molt divertit i una tarda més, el temps corria sense adonar-te.

La companya no es va quedar ahí.....ens va ensenyar classes de “Sevillanas”, aquesta part a jo que soc de Granada i molt Andalusa, va estar la part que més vaig gaudir i  recordant una part de la meva terra.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario